کتاب غذا های سنتی و بومی گناباد :: گنابادگردی

گنابادگردی

وبسایتی جهت معرفی تاریخ، فرهنگ، مشاهیر، جاذبه های گردشگری،صنایع دستی و اخبار گردشگری شهرستان گناباد.

محل تبلیغات شما

کتاب غذا های سنتی و بومی گناباد

امروز می خواهیم کتاب غذاهای سنتی و بومی گناباد را به شما معرفی کنیم.این کتاب حاصل پژوهش ها و تحقیقات میدانی آقای ابوالحسن دلشاد نوقابی و خانوم عصمت حکمت است که در طول ۵ سال پژوهش و تحقیقات میدانی در قالب کتابی به چاپ رسیده است.
در این کتاب انواع غذاهای سنتی، بومی و دیگر خوردنی و آشامیدنی های سنتی معرفی همراه طرز تهیه آنها در کتاب آمده است.با وجود اینکه غذا به خصوص سنتی و محلی آن دارو محسوب میشود، به برخی از خواص دارویی غذاها در این کتاب اشاره شده است.
غذاهای معرفی شده در این کتاب شامل آش ها، اشکنه ها و غذاهای متنوعی است که شمار آن به ۵۰ مورد می‌رسد.دیگر موارد پژوهشی که در این کتاب آب آورده شده می‌توان به نان ها، ترشی ها، مرباها و شربت ها اشاره کرد.
پیشنهاد می شود اگر به دنبال تهیه غذاهای سالم، ساده، ارزان، سنتی و خاطره انگیز هستید این کتاب را حتماً تهیه کنید.ارزش این کتاب که حاصل عمر زنان با سلیقه مبتکر و آگاه به خواص دارویی بوده اند را نمی‌توان تعیین کرد.
آنها برای به ثمر رسیدن چنین غذاهایی خوشمزه و مفید زحمات زیادی کشیده و وقت زیادی گذاشته اند تا بتوانند برای خانواده نسل های بعد از خود، خوردنی های ارزشمند ایده آل و درمانگری بپزند که هزاران سال است حس لذت و آرامش را برای ما به ارمغان می آورد.
هیچگاه نمی‌شود زن را در عمل یا اندیشه ای خلاصه کرد. زنانی که همپای و فراتر از مردان تار و پود تمدن بشری را بافته اند.
قیمت این کتاب که به دلیل استقبال زیاد چاپ دومش هم انتشار یافته ۳۵ تومان است.

ارتباط با ما جهت سفارش📞: ۶۸۳۳ ۱۶۳ ۰۹۰۳


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


۰
۲۸ دی ۱۳۹۸
۰
مسلم ذوقی بیلندی

محل تبلیغات شما