هتل کوثر بیدخت :: گنابادگردی

گنابادگردی

وبسایتی جهت معرفی تاریخ، فرهنگ، مشاهیر، جاذبه های گردشگری،صنایع دستی و اخبار گردشگری شهرستان گناباد.

محل تبلیغات شما

هتل کوثر بیدخت

هتل کوثر که در شهر بیدخت گناباد واقع شده است تنها هتل سه ستاره شهرستان گناباد است.هتل از لحاظ تازه تاسیس بودن و موقعیت مکانی ، امکانات و خدماتی که ارائه می دهد بهترین هتل شهرستان محسوب می شود.

این هتل با زیربنای 3360 متری دارای 15 اتاق و 30 تخت می باشد. اتاق های این هتل تنها به صورت یک یا دو تخته ارائه می شوند.

چشم انداز هتل کوثر بیدخت

این هتل در بخش شمالی شهر بیدخت بر روی زمینی مرتفع بنا شده است. ارتفاع زیاد این هتل نسبت به اماکن اطراف آن باعث شده مهمانانی که در این هتل اقامت دارند بتوانند مناظر زیبایی را از تراس و پنجره اتاق خود مشاهده کنند.

هتل کوثر بیدخت با تلفیق معماری بومی و مدرن و زیبایی چشم انداز محیط اطرافش به عنوان بهترین شهرستان گناباد شناخته می شود.

در جنوب غربی این هتل پارکی سرسبز و زیبا به وسعت 6 هکتار معروف به بوستان رضا واقع شده است. این پارک علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط و چشم انداز هتل کوثر مکان مناسبی برای قدم زدن، پیاده روی و ورزش مهمانان هتل می باشد. چشم انداز دیگری که می توان از تماشای آن لذت برد کویر و کلوت بی انتهای شهر بیدخت و سلسله کوه های بخش کاخک گناباد است.

در شمال و شمال شرقی هتل کوثر باغ ها و زمین های کشاورزی سرسبز، کویر شرقی شهر بیدخت و  اثر تاریخی یخدان کوثر قابل مشاهده است.

نزدیکی به خیابان ها و معابر اصلی

هتل کوثر در شرق جاده مواصلاتی خراسان جنوبی به خراسان رضوی و فاصله 300 متری از آن قرار گرفته است. از این جهت برای گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به خراسان جنوبی یا استان های جنوبی خراسان رضوی چون سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان و حتی استان های غربی چون یزد را دارند مکان بسیار مناسبی جهت اسکان، اقامت و صرف غذا است.

در چهار طرف این هتل خیابان و بلوار های اصلی چون بلوار کوثر با فاصله مناسب قرار دارند.

مراکز خدماتی و فروشگاهی نزدیک

  • در جهت جنوب شرقی هتل و به فاصله 200 متری از آن یک جایگاه سوخت CNG بیدخت  و در جهت جنوب غربی هتل یک جایگاه سوخت مایع (بنزین) بیدخت با فاصله 400 متری از آن قرار دارد.
  • فروشگاه های مواد غذایی متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که به راحتی قابل دسترسی هستند.
  • نزدیک ترین داروخانه ها به هتل کوثر داروخانه دکتر قرچه است که در فاصله یک کیلومتری و داروخانه بیمارستان بهلول در فاصله 10 دقیقه ای از آن قرار دارد.
  • نزدیک ترین شعب بانک به هتل بانک ملت و بانک ملی و صادرات بیدخت است که همه دارای خودپرداز و در فاصله 1 تا 2 کیلومتری از آن واقع شده است.
  • نزدیک ترین مجتمع ها و فروشگاه های زنجیره ای 11 دقیقه با هتل فاصله دارند. این مجتمع ها در مرکز شهر گناباد قرار دارند. مجتمع تجاری شریعت، مجتمع تجاری نمازی، بازار گناباد (خیابان سعدی) از مجتمع های مشهور شهرستان هستند. داخل این مجموعه ها شهر بازی، فروشگاه لباس، سوغات، مواد غذایی، رستوران، کافی شاپ و وسایل الکترونیکی و... قرار دارد.
  • فروشگاه و کارگاه های سفالگری مند به جهت ساخت ظروف سفالی زیبا با نقوش سنتی که ریشه در تمدن چند هزار ساله گناباد دارند مکان خوبی برای خرید سوغات و بازدید هستند. فاصله هتل تا محل خرید و بازدید از این کالا و سوغاتی با ارزش تاریخی و فرهنگی تنها 5 دقیقه است.
  • نزدیک ترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو و تعمیرگاه ها با فاصله 5 دقیقه از هتل در انتهای خیابان سعدی و حاشیه جاده آسیایی (سِنتو)  شهر گناباد قرار دارند.

مراکز درمانی و بیمارستان های نزدیک

نزدیک ترین اماکن تاریخی و گردشگری

آدرس:خراسان رضوی، شهرستان گناباد، شهر بیدخت، بلوار کوثر، هتل کوثر بیدخت

شماره تماس: 09151689486  |  05157220922

هتل کوثر بیدخت بر روی نقشه


مطالب مرتبط:

  
     

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی


عالی ۱۲ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۰

تالارشو دیدم عالیه.

انشال قسمت شه هتلشم ببینیم.

پاسخ : ممنون
حسن ۱ تیر ۹۸، ۰۰:۳۲
 هتل بسیار شیک و خوبیه غذاهاشم مناسبه 
مهران ۱۶ ارديبهشت ۹۸، ۰۱:۳۱
هتل بسیار خوبی هست.
پیشنهاد می کنم در صورت اقامت اینجا رو انتخاب کنید.
پاسخ : بهترین هتل گناباد هست. من هم توصیه می کنم اینجا رو انتخاب کنید.
۱
۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
۳
مسلم ذوقی بیلندی

محل تبلیغات شما